Cicle “Alacant, una província de festa”: Festes de moros i cristians en l’Alt Vinalopó. Taula redona.

3 maig 2022 / 6:30 PM - 8:00 PM

Conscients de la importància que la diversitat de les nostres festes alberga en la vida i la personalitat de la nostra província, i prenent com a punt de partida les repercussions que sobre les mateixes ha disposat la incidència de la Covid19, aquest cicle ofereix una mirada global sobre aquestes, atenent el seu passat, el seu present i les seues perspectives de futur.

En aquesta segona taula, titulada Mesa 1, Festes de moros i cristians en l’Alt Vinalopó es comptarà amb representants i experts de les festes de moros i cristians en les poblacions de Villena, Biar, Onil, Sax i Castalla.

Intervenen:

•  MARÍA CRISTINA HERNÁNDEZ GARCÍA. Exregidora de Festes de l’Ajuntament de Biar
  • GABINO PONCE HERRERO. Cronista de la comparsa de Turcs. Sax
  • JOSÉ FRANCISCO RICO GINER. Festero d’Onil
  • MARICRUZ ROJAS TOMAS. Component de la comparsa de Llauradors. Villena
  • MARÍA SEVA BERNABEU. Component de la comparsa de Maseros. Castalla

Moderador:

• FRANCISCO ROSIQUE PARDO. President de la Junta Central de Festes de Moros i Cristians de Villena.

3 maig 2022
Categories d'Esdeveniment: