(AJORNAT) Cicle “Mestissatges & Mestizajes”: Converses entre El Niño de Elche i Dani García Andujar

19 novembre 2021 / 7:30 PM - 9:00 PM

El cicle Mestissatges-Mestizajes, naix amb l’objectiu de crear una programació de converses, interdisciplinàries i intergeneracionals, entre creadors i artistes de qualsevol punt de la província d’Alacant. El cicle intentarà tindre activitats en totes les comarques de la província d’Alacant.

Participants

Francisco Contreras Molina, Niño de Elche,  és considerat per la crítica com un dels majors renovadors actuals del flamenc encara que s’ha manifestat igualment que el seu treball és difícilment classificable dins d’un sol gènere. A més de mesclar gèneres musicals com a jazz o electrònica, el seu treball també es vincula a altres disciplines artístiques, com la performance, i destaca per col·laboracions amb l’audiovisual, la poesia o la dansa, havent creat treballs conjunts amb creadors com Los Voluble, Isaki Lacuesta, Israel Galván, Los Planetas, Miguel Álvarez-Fernández i Refree, entre altres. En 2019 es va unir a Los Planetas en el projecte col·laboratiu Fuerza Nueva, que va donar lloc a l’àlbum homònim.

Daniel García Andújar (Almoradí, 1966) és un artista multimèdia amb una llarga trajectòria. Format fora del sistema oficial. Mai va ser a una escola d’art ni segueix uns estudis reglats, ni artístics ni universitaris. Fundador de Technologies To The People i director de nombrosos projectes en internet com art.net.dortmund, e-barcelona.org o e-valencia.org. Ha dirigit nombrosos tallers per a artistes i col·lectius socials en nombrosos països. Ha sigut l’únic artista espanyol que ha participat en la biennal internacional d’art, documenta 14 de Kassel.

Moderador: Antonio Zardoya, periodista.

19 novembre 2021

La Llotja Sala Cultural