Cicle “Mestissatges & Mestizajes”: Converses entre Guillermo Rodríguez Godínez, ARKANO I Pablo Auladell

9 novembre 2021 / 8:30 PM - 10:00 PM

En directe a través del nostre canal de Youtube

El cicle Mestissatges-Mestizajes, naix amb l’objectiu de crear una programació de converses, interdisciplinàries i intergeneracionals, entre creadors i artistes de qualsevol punt de la província d’Alacant. El cicle intentarà tindre activitats en totes les comarques de la província d’Alacant.

Participants

Guillermo Rodríguez Godínez, Arkano (Alacant, 1995) és un raper alacantí, campió internacional 2015 de la Red Bull Batalla de Galls. Ha col·laborat amb artistes com Alejandro Sanz, Melendi, Rosana, Love of Lesbian o Café Quijano. Ha sigut presentador de Projecte Arkano (TVE) i Ritme urbà (La 2) i ha col·laborat en programes com La Veu Kiss (Antena 3), Late Motiv (Movistar+), Yu: No te pierdas nada (Europa FM) o La Ventana (Cadena Ser). Actualment, participa en Masterchef de TVE.

Pablo Auladell (Alicante, 1972), és il·lustrador i historietista. Després de col·laborar amb el col·lectiu autoral La Taverna del Ñú Azul, comença la seua carrera professional arran d’obtindre el Premi de Còmic *njuve (Institut de la Joventut) 2000. El seu treball ha sigut reconegut amb el Premi del Ministeri de Cultura a les Millors Il·lustracions de Llibres Infantils i Juvenils en 2005 per Peiter, Peter i Peer i altres contes d’Andersen, el Premi a l’Autor Revelació en el Saló del Còmic de Barcelona de 2006 per la Torre Blanca (ed. De Ponent / ed. Actes Sud l’An2) i el Premi Nacional de Còmic 2016 pel Paraiso perdido (ed. Sisé Pis, 2015). Entre les seues últimes publicacions, destaquen, a més, La fira abandonada (Barbara Fiore, 2013), La leyenda de Santo Bebedor (Rabosa Roja, 2014), Pameos i meopas (Nordica, 2017) i Dorothy (A Buen Paso, 2017).

Moderador

Rafa Burgos Martínez és periodista i col·labora en diferents mitjans de comunicació com El País o Alicante Plaza.

9 novembre 2021

ADDA