Cicle “Mestissatges & Mestizajes”: ´Converses entre Inma Femenía i Sandra Monfort

12 novembre 2021 / 7:30 PM - 9:00 PM

El cicle Mestissatges-Mestizajes, naix amb l’objectiu de crear una programació de converses, interdisciplinàries i intergeneracionals, entre creadors i artistes de qualsevol punt de la província d’Alacant. El cicle intentarà tindre activitats en totes les comarques de la província d’Alacant.

Participants

Inma Femenia (Pego, 1985) pertany, per edat, a una generació de creadors en aquest mig que s’ha desembolicat de manera natural en l’entorn digital, i en la seua obra ha reflexionat sobre les relacions entre aquesta esfera i l’analògica, entre el material i l’immaterial, donant a la llum un rol fonamental. Des de 2008 ha presentat mostres individuals en la Galeria Kessler-Battaglia, el Museu d’Art de Pego, la Llotja del Peix alacantina, Zinc Espai Emergent (Salamanca), Àrea 72 (València) i el Centre Párraga murcià; també l’hem poguda veure en fires com Art MARBELLA, SUMMA, JustMad, Crossroads i Estampa i en col·lectives en el Centre del Carmen, Luis Adelantado, la Fundació Xirivella Soriano, la Sala Parés o el MUBAG.

Sandra Monfort (Pedreguer, 1992), cantant i guitarrista, acaba d’editar enguany el seu primer disc, Réptil Xiquet Ángel, i ha començat girar per les principals sales i festivals de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li ha convertit ja en una referència musical.

Moderadora

Irene Ballester Buigues és membre de la Consell Valencià de Cultura i llicenciada en Història de l’Art.

12 novembre 2021

Correu electrònic:
Visualitza el lloc web de Organitzador

Casa de Cultura de Ondara
Plaça Major, 10