Cicle “Patrimoni. Art en Valor”. Taula redona: “La Casa Bardín, 120 anys”

14 octubre / 7:30 PM - 9:30 PM

En aquesta ocasió, el cicle “Patrimoni. Art en Valor” descobrirà la Casa Bardin, que donaran a conéixer Joaquin Maseres Brotons, Rafael Pérez Jiménez, tots dos arquitectes del projecte de rehabilitació de la Casa Bardín i Sol Giménez Bono, periodista i familiar i coneixedora de la història de la família Bardín.

La Casa Bardín, és un palauet que va manar construir Teófilo Bardín en 1901, com a residència alacantina al carrer Sant Ferran. L’arquitecte autor del projecte inicial va ser l’alacantí Enrique Sánchez Sedeño, on es mostra 3 façanes en simetria a partir d’un eix central, mostrant elements del llenguatge de l’arquitectura clàssica i del modernisme de finals del segle XIX. Després de la seua rehabilitació en el 2008, es va convertir en la seu de l’Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert.

Rafael Pérez Jimenez

Director de l’àrea d’Arquitectura de la Diputació Provincial d’Alacant. Director del projecte de rehabilitació de la Casa Bardín.

Joaquín Maseres Brotons

Va ser arquitecte de la Diputació provincial d’Alacant. Va participar al costat de Rafael Pérez en el projecte i direcció de la rehabilitació de la Casa Bardín.

Sol Giménez Bono

Llicenciada en Periodisme per la Universitat Sant Pau-CEU, actualment és periodista en el Diario Información. És familiar i coneixedora de la història de la família Bardín.

14 octubre
Categoria d'Esdeveniment: