Ciclo “Endinsarte – Workshops Escènics” con la compañía Acrobacia Mínima

26 agost / 11:00 AM - 1:30 PM

“Endinsarte Workshops escénics” és un cicle de tallers participatius dirigits a valents que vulguen experimentar la màgia de les arts escèniques. El públic al qual va destinat abasta des dels 12 als 99 anys i totes les activitats són gratuïtes, amb inscripció prèvia, per als participants.

L’objectiu d’aquesta activitat és poder conéixer les tècniques amb les quals treballen els nostres artistes des de dins, provant i experimentant amb ells. Una espècie de “tast” de diverses disciplines, on la diversió i el joc seran els protagonistes.

El dijous 26 d’agost a Villena tindrem a ACROBACÍA MÍNIMA, companyia alacantina de circ, que realitzaran diverses estacions de disciplines: equilibris sobre objectes, iniciació als malabars i acrobàcia bàsica.

Acrobàcia Mínima és una companyia de circ que desenvolupa disciplines circenses com portés acrobàtics, equilibris i parada de mans. Paral·lelament estan en un constant desenvolupament d’altres disciplines escèniques com la dansa i el teatre.

El seu treball en espais pròxims i oberts els ha portat a plantejar-se diferents formes de relació amb el públic. Aprofundint en aquest concepte, aquest duo d’acrobàcia decideix fer un pas avant i dur a terme un projecte que els permeta involucrar a l’espectador en el joc que ofereix la investigació amb l’objecte i el moviment com a motor de l’acció.

26 agost
11:00 AM - 1:30 PM

Casa de la Cultura (KAKV)
Plaza Santiago, 7