Conferència: “La música i la COVID-19: la presència musical dels estudiants del CSMA durant la quarantena” per David Caballero Calero

7 juny / 7:00 PM - 8:30 PM

David Caballero Calero

David comença la seua marxa musical a l’Escola Municipal de Música de Villarrobledo, el seu poble natal, formant-se en l’especialitat de Saxofon. D’aquesta manera entra en l’escena cultural de Villarrobledo, sent component de diferents agrupacions musicals com la Banda Municipal de Música de Villarrobledo.

Posteriorment, a l’edat de 14 anys ingressa en el Conservatori Professional de Música Tomàs de Torrejón i Velasco d’Albacete, estudiant saxofon amb el professor Adolfo Almendros García.

Durant el batxillerat, David va manifestar un alt interés per les assignatures lligades a la branca d’humanitats. Assignatures com a història, filosofia o sociologia. Aquest fet al costat de la seua altra gran passió, la música, van reorientar el seu camí professional cap als ensenyaments superiors de música en l’especialitat de Musicologia,  ingressant l’any 2017 en el Real Conservatori Superior de Música de Madrid, continuant els seus estudis en el Conservatori Superior de Música Óscar Esplá d’Alacant. Durant aquest procés formatiu va tindre professors destacats com el catedràtic Sr Juan Carlos Asensio Palacios; el Doctor Sr Carles Valls Gregori i el Doctor  Sr Manuel Añón Escribá.

7 juny

Casa Bardín