Descobreix una obra d’art: “La caridad” del pintor Domingo Llorens Cervera

8 setembre / 7:00 PM - 9:30 PM

En aquesta ocasió es descobrirà La caridad, oli del pintor Domingo Llorens Cervera (Dénia, 1827-1905), que donarà a conéixer Jaume Sau Moncho, gestor cultural i investigador de l’artista i el seu llegat.

Domingo Llorens Cervera (1827-1905), pintor de la burgesia deniera de l’últim terç del segle XIX. Deixeble de Vicente López i pintor de Felip VII, es va moure entre l’academicisme del seu mestre i una pintura més naturalista. Es va dedicar fonamentalment al retrat, però sense deixar de costat els temes religiosos. En 1867 va obtindre la medalla de plata amb l’obra La caridad.

Jaume Sau Moncho, Llicenciat en Història de l’Art per la Universitat de València. Va realitzar el Màster en Gestió Cultural en la Universitat de València i la Politècnica de València. Ha treballat en el Servei d’Arqueologia i Museus de Dénia i en el Museu arqueològic de Gandia (Maga). Actualment és gestor cultura en l’empresa Ideari Cooperativa i està realitzant una investigació sobre el pintor Domingo Llorens Cervera, per a preservar el seu llegat.

8 setembre

Salón de Plenos del Ayuntamiento de Dénia