I Jornades de Patrimoni Industrial

22 setembre

INSCRIU-TE ACÍ

Les Jornades de Patrimoni Industrial centren la seua primera edició en “El llegat cultural industrial en la provincia d’Alacant”, on es pretén abordar els aspectes relacionats amb la conservació, posada en valor i museïtzació del patrimoni industrial llevantí, com a model de preservació d’un patrimoni poc conegut, però molt necessari per a la comprensió del llegat cultural industrial situat a la província d’Alacant.

Davant l’avanç tan accelerat de la indústria actual, tant la posada en valor del patrimoni industrial com la seua posterior conservació, han anat en decadència, provocant la desaparició i posterior oblit, d’un patrimoni molt important per al coneixement històric de la nostra cultura.

A través d’aquestes jornades, es pretén valorar i conservar el patrimoni industrial a la província d’Alacant, comprendre l’important que és la seua protecció per a preservar i transmetre la nostra història i arrels.

INSCRIPCIÓ

Data: 22 de setembre de 2021.

Lloc: CADA d’Alcoi, en c/ Rigobert Albors, 8. 03801 Alcoi (Alacant).

Inscripció: gratuïta

El termini d’inscripció estarà obert fins al 20 de setembre de 2021, places limitades a l’aforament màxim permés.

S’entregarà diploma d’assistència.

Per a les persones que no puguen assistir presencialment, es retransmetrà en streaming

INSCRIU-TE ACÍ

Descàrregues