Presentació del llibre “Documentos para la Historia de Algueña. Las raíces de nuestros mayores (S-XV-XIX)”

27 abril 2022 / 6:30 PM - 8:00 PM

L’Alguenya és un dels municipis de la Província d’Alacant de més recent creació. Per situar-se en terres de frontera i estar integrat anteriorment en altres viles, la seua història es troba molt dispersa. En la publicació s’han recopilat 56 documents de 21 arxius, redactats al llarg més de 5 segles, que ens parlen del lloc i les seues gents, de casares antics, frontera entre regnes, collites, plagues, aigua, camins, bandolers, coves, vi, corriols, llops, ermites i altres elements d’un paisatge en evolució. Redescobrir la història del territori il·lumina l’esdevingut en aquest racó d’Alacant, i permet reconstruir globalment el nostre interessant passat, tant a nivell municipal com comarcal, provincial i de l’antic regne de València.

Intervindrà Mª Carmen Jover Pérez, Alcaldessa de L’Algueña i Diputada Provincial.

Autors:

Antonio Manuel Beltrá Escolano

Juan Erasmo Pérez Albert

Xavier Pérez Albert

Clara Isabel Pérez Pérez

Sergio Ramírez Ruiz

Editat per l’Ajuntament de L’Alguenya

27 abril 2022
Categories d'Esdeveniment:
,

Telèfon
Correu electrònic