Presentació del llibre “Manzanares, 50 anys, 50 mirades” i estrena del documental “Manzanares, l’art del toreig”

10 març 2023 / 7:00 PM - 8:30 PM

Presentació del llibre homenatge al torero alacantí José María Manzanares en el cinquanta aniversari de la seua alternativa. Un llibre que recull 50 articles de diferents persones vinculades amb el tristament desaparegut José María *Dols Abellán, des de companys de professió, ramaders, família, periodistes… i es completa amb un dossier de fotografies inèdites. Un llibre de 204 pàgines que recull 50 articles i fotografies sobre el mestre, José María Manzanares.

Activitat que inclou diverses intervencions en format xarra de persones que han intervingut en el llibre a més de la presentació del documental Manzanares, el arte del toreo

10 març 2023
Categoria d'Esdeveniment:

Telèfon
Correu electrònic
Visualitza el lloc web de Organitzador

Marq
Plza. Dr. Gómez Ulla, s/n
Alacant, Alacant 03013 España
Telèfon
Visualitza el lloc web de Recinte