Cicle “Mestissatges”: Malagón vs Cabra Fotuda

22 novembre 2022 / 7:30 PM

“El cicle  Mestissatges, que naix amb l’objectiu de crear una programació de conversacions, interdisciplinaris i intergeneracionals, entre creadors i artistes de qualsevol punt de la província d’Alacant. El cicle intentarà tindre activitats en totes les comarques de la província d’Alacant. Esta sessió tindrà lloc en el municipi de la Vila Joiosa. José Rubio Malagón (Alcalá d’Henares) és un humorista gràfic des de fa més de 20 anys. Publica les seues vinyetes en El País, ABC, 20 minuts o CXT. També ha publicat diversos llibres, com Donant la nota, El llibre negre de l’esport o una visió local sobre la història de la Vila Joiosa, Des de la rotonda de Whashington, i pel seu nucli urbà i terme municipal. També acaba d’inaugurar una exposició urbana sobre Pedro Saragossa a Benidorm Fran Tudela, àlies Cabra Fotuda, influencer de la Vila Joiosa, que va botar a la fama pels seus vídeos d’humor en valencià durant la pandèmia. Recentment, s’ha incorporat al prog”

22 novembre 2022
7:30 PM
Categoria d'Esdeveniment:

Telèfon
Correu electrònic
Visualitza el lloc web de Organitzador

La Barbera dels Aragonés
Carrer C. Huit de Maig, S/N,