Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència: “La semàntica de l’espai urbà. València, ciutat literària” per Francisco López Porcal.

19 gener 2023 / 6:00 PM - 7:30 PM

Francisco López Porcal

Llicenciat en Filologia Hispànica per la Universitat de València (1998) i doctor per la Universitat Cardenal Herrera-CEU de València (2014), amb una investigació sobre la noció d’imaginaris en l’espai ciutadà i les seues connexions amb el discurs ficcional de la novel·la. Ha participat en comunicacions, ponències i taules redones de diferents congressos: Poètiques Novíssimes de Facultat de Filologia de València (2004), VII Congrés de la AEELH (2006) de la Universitat de Valladolid, i V i VI Congrés Universitari Internacional d’Història Comarcal de la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir (2019 i 2021 respectivament).

És col·laborador habitual en premsa diària, Las Provincias, Levante-EMV, Elperiodicodeaqui.com, Radio4gbenidorm; en publicacions especialitzades, com Revista de Letras, canal oficial de crítica i cultura de La Vanguardia.com, de Barcelona; en Makma, Revista de artes visuales y cultura contemporánea, de València; en El Cuaderno, Revista Digital de Cultura, de Gijón; en Cualia, Revista de arte, cultura y pensamiento, de Madrid; i en tertúlies de cultura de la 99.9 Plaça Radio.

Ha col·laborat en llibres com Santos Juanes. Diversas publicaciones sobre esta Real Parroquia (Ajuntament de València, 2002) i 101 relatos de la publicidad antigua (Editorial Vinatea, 2018). Ha publicat l’assaig La Valencia literaria desde el espacio narrativo (UNED Alzira-València, 2018) i la novel·la Atrapados en el umbral (Editorial Sargantana, 2019).

Mostra els detalls

Data:
19 gener 2023

Organitzador

Telèfon
Correu electrònic
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

Alacant, 03005
+ Mapa de Google
Telèfon
Visualitza el lloc web de Recinte