Cicle “Alacant, una província de festes” : Festes del Foc, per Manolo Catalán, Alejandro López, Isabel Villena, Juan Carlos Vizcaíno i Conrado Albaladejo.

8 juny 2022 / 7:00 PM - 8:00 PM

Conscients de la importància que la diversitat de les nostres festes alberga en la vida i la personalitat de la nostra província, i prenent com a punt de partida les repercussions que sobre les mateixes ha disposat la incidència de la Covid19, aquest cicle ofereix una mirada global sobre aquestes, atenent el seu passat, el seu present i les seues perspectives de futur.

El cicle consta d’una sèrie de taules de debat, que es desenvoluparan en huit de les més importants poblacions de la província d’Alacant -Alacant, Elx, Alcoi, Orihuela, Villena, Torrevieja, Crevillent i la Vila Joiosa-, a través de les quals es pretén conéixer l’actual estat, les problemàtiques i les línies de futur de les nostres celebracions tradicionals i populars.

En aquesta tercera taula, Festes del foc a la província d’Alacant, es comptarà amb representants i experts de les festes de fogueres o falles en les poblacions d’Alacant, Dénia, Elda i Sant Vicent del Raspeig.

Intervenen:

MANOLO CATALÁN MORENO

Fundador del Centre d’Estudis Fallers de Dénia i la Marina Alta

ALEJANDRO LÓPEZ SÁNCHEZ

Foguerer de la comissió de Carrer Major. Sant Vicent del Raspeig

ISABEL VILLENA PASTOR

Expresidenta de la Junta Central de Falles d’Elda

JUAN CARLOS VIZCAÍNO MARTÍNEZ

Investigador de la Festa de Fogueres d’Alacant

Moderador: CONRADO ALBALADEJO PÉREZ

Assessor Jurídic de la *Federació dels *Fogueres de Sant Joan. Alacant.

8 juny 2022
Categoria d'Esdeveniment:

Telèfon
Correu electrònic
Visualitza el lloc web de Organitzador