III Congrés Internacional d’Escultura Religiosa

20 octubre 2022 / 8:00 AM - 23 octubre 2022 / 5:00 PM

L’III CONGRÉS INTERNACIONAL D’ESCULTURA RELIGIOSA _La Llum de Déu i la seua Imatge, organitzat per la FEDERACIÓ DE CONFRARIES I GERMANORS DE SETMANA SANTA DE CREVILLENT, es desenvoluparà a Crevillent, entre els dies 20 al 23 d’octubre de 2022.

Els ponents i taules de comunicació d’aquest Congrés estan formulades per investigadors, experts Doctors nacionals i internacionals, del Museu Nacional d’Escultura, Consell Superior d’Investigacions Científiques i Universitats. Les diferents temàtiques, avaluades pel Comité Científic, versaran d’acord amb el programa d’activitats, entre altres qüestions, sobre la història de l’escultura religiosa al nostre país i fora de les nostres fronteres, aspectes teòrics i tipologies d’intervencions en restauració escultòrica.

Enllaç al congrés: https://cintercrevillent.com/programa/

Inici:
20 octubre 2022 / 8:00 AM
Finalització:
23 octubre 2022 / 5:00 PM
Categoria d'Esdeveniment:

Telèfon
Correu electrònic
Visualitza el lloc web de Organitzador

Casa Municipal de la Cultura José Candela Lledó
Carrer Llavador, 9