Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taula redona: “Creu Roja: Ajuda humanitària en la invasió d’Ucraïna”

12 juliol 2022 / 7:00 PM - 8:30 PM

Ponents: Carolina Espadas, coordinadora provincial de Creu Roja; Lidia Ramos, responsable provincial de cooperació internacional; Cristina Gándara, coordinadora de protecció internacional d’Alacant; Víctor Blasco, cap dispositiu de dispositius CREADE

La població ucraïnesa està tractant de trobar refugi i subsistència durant el conflicte bèl·lic que està vivint per la invasió russa.

Davant aquesta situació, la Creu Roja de la província d’Alacant està fent un treball ingent per a pal·liar el sofriment de la població ucraïnesa tant al seu país com a la nostra província.

En resum, amb aquesta jornada pretenem donar a conéixer i divulgar aquesta acció humanitària i, alhora, reconéixer la gran labor que està realitzant la Creu Roja, així com donar visibilitat a aquesta injustícia humanitària per la invasió de Rússia.

Els objectius d’aquesta activitat són els següents:

– Sensibilitzar a la població sobre la catàstrofe humanitària que està esdevenint a Ucraïna per la invasió russa.

– Difondre la labor i implicació de Creu Roja en la lluita contra la situació de patiment humà i social.

– Donar a conéixer la labor de la Creu Roja tant en el lloc del conflicte com a la província quant a la situació d’Ucraïna.

– Difondre fins i expectatives quant a la situació del conflicte.

Mostra els detalls

Data:
12 juliol 2022

Organitzador

Telèfon
Correu electrònic
Visualitza el lloc web de Organitzador

Recinte

cruz roja alicante