Cicle “Històries de Creadors” amb Enclavados Teatre

24 març 2023 / 12:00 PM - 6:00 PM

Cicle de trobades d’artistes i companyies escèniques amb el públic. Aquest cicle busca diversos objectius. El primer, que la ciutadania puga conéixer de la boca dels propis artistes, què fan, com ho fan i per què fan el que fan. El segon, és arribar específicament al públic jove. El tercer i últim, és poder mostrar el treball invisible, tot el que comporta crear, produir, estrenar i girar un espectacle d’arts escèniques.

La present sessió està dirigida a estudiants de la localitat d’Almoradí i tindrà lloc en el Teatre Cortés, amb una duració de 75 minuts.

COMPANYIA: ENCLAVATS TEATRE

Corria l’any 2006 quan Alberto Giner, llavors estudiant d’Art Dramàtic en la *ESAD de Múrcia, va decidir fer realitat el que durant anys havia sigut el seu somni, va decidir crear una companyia teatral. Per a això s’envolta d’amics i companys de fatigues, i així, després de moltes reunions i hores de treball naix Enclavats Teatre, una nova companyia en la qual podia donar curs a les seues inquietuds, en la qual poder crear i desenvolupar un llenguatge propi, una manera personal de contar històries, històries joves, pròximes al públic i amb molt de cor.

Establida a Alacant des de 2006, fa el salt al món definitivament professional en 2016. Enclavats Teatre treballa principalment espectacles destinats a sala, però també desenvolupa la seua experiència en teatre de carrer, cercaviles, i animacions de tota mena.

Enclavats Teatre vol arribar al cor, clavar-se… i perdurar en el nostre quadern de records.

24 de Març, una data molt important per a Enclavats Teatre. El 24 de Març de 2006, Enclavats es va constituir com a Associació Cultural, començant un recorregut que 10 anys més tard ens portaria al món professional. Teatre de sala, animacions, formació, teatre social, 6 espectacles adults i 2 per a públic familiar… 17 anys de teatre, molt a celebrar, i repassar en aquesta trobada tan especial.

Des del principi la seua gran passió ha sigut els malabars havent assistit a cursos impartits per professors amb àmplia experiència i dels quals s’ha vist molt influenciat.

Al llarg dels anys ha treballat amb diverses companyies i ha realitzat multitud de treballs com a artista de circ. Actualment treballa amb els seus espectacles propis: el xou Oyun, així com malabarista en l’espectacle Potted de la companyia alacantina La Trócola Circ.

També treballa actualment com a malabarista en l’espectacle Sinergia Street de la companyia madrilenya Nueveuno Circ.

24 març 2023
Categoria d'Esdeveniment: