Recital musical “Odissea de paraules” con Marina Mulet y Rosàrio Caselles (Plaça del Llibre en valencià)

11 febrero 2023 / 10:00 AM - 11:30 PM

Actividad pensada para los niños y niñas de 5 a 12 años la cual consiste en un recital de diferentes textos clásicos para acercarlos a la lectura. Una dramaturgia que combina textos narrativos y poesía, acompañada de música en directo para amalgamar este viaje a los cimientos de la literatura, tejiendo puentes con la actualidad y los intereses e inquietudes del público destinatario.

Una odissea de paraules es un recital que combina textos narrativos y poesía, acompañados de música en directo. Un viaje a los cimientos de la literatura para incentivar las ganas de leer, de descubrir nuevos mundos, de ver en la literatura una posibilidad de entenderse a un mismo y de entender el mundo, de pensar, de imaginar, de abrir la mente y de estar en el mundo.

Marina Mulet

Llicenciada en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre de Barcelona. I Postgraduada en Teatre i Educació per l’Institut del Teatre de Vic.

Completa la seva formació quan entra a formar part de la IV promoció de la “Joven Compañía Nacional de Teatro Clásico”. I segueix formant-se amb professionals de l’escena, com Pablo

Messiez, El Pont Fotant, Gaspar Campuzano (La Zaranda), Miguel del Arco, entre altres.

Ha format part de diverses produccions teatrals de les quals cal destacar “Understory 1: Paramecis i Meteorits” de Marc Villanueva i Xesca Salvà al Teatre Lliure de Barcelona, “El Príncipe Constante” de Calderón de la Barca dirigida per Xavier Albertí amb la per a la Compañía Nacional de Teatro Clásico, “Independent, rebel i bohèmia” de CRIT Companyia de Teatre, la “Gala dels Premis de les Arts Escèniques Valencianes 2019”, dirigida per Lucas Escobedo al Teatre Principal d’Alacant, “Bartolomé Encadenado” de Sanchis Sinisterra, dirigida per Antonio Simón, dins del Festival Grec 2014, “Bats & Clubs” composició de Gerard Valverde a partir de Coriolà de Shakespeare, dirigida per Marc Villanueva i Hector Móra dins del Festival

Shakespeare 2014.

Com a creadora ha format part de la Cia Menú Teatral que va crear l’espectacle “La Pista” guanyador de la beca DespertaLab de la Nau Ivanow i la Sala Atrium. A més a més, actualment treballa amb la Cia Va com va Teatre amb l’espectacle de creació col·lectiva “Va com va(Tornar a les arrels)” i la seua nova producció “Esqueix. Un estiu al teu ventre”. I amb la Cia La Sala del Temps amb els espectacles literaris “L’espai infinit” (espectacle creat a partir de narracions d’autors valencians), “Germanes de Shakespeare” (un recital contra la violència de gènere) i “Polsim de temps de records” (recital de textos de Carmelina Sànchez-Cutillas).

www.marinamulet.es

Rosario Caselles

Graduada en Guitarra a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC, Barcelona), en l’especialitat d’Interpretació de la Música Clàssica i Contemporània. Va estudiar amb la guitarrista Laura Young, i amb Feliu Gasull i Xavier Coll com a professors de música de cambra.

Ha continuat formant-se en la guitarra amb Xavier Coll i Guillem Pérez-Quer. També he realitzat cursos d’especialització musical amb professors com Carles Trepat, Hopkinson Smith, Guillem Pérez-Quer o Armando Marrossu, més altres per aprofundir en la seva vessant com a docent.

Com a intèrpret s’ha desenvolupat tant en solitari com en diferentsagrupacions de petit format. Com a part del duet Arbonés-Caselles (amb la soprano Marta Arbonés), ha fet concerts a Espanya i a Alemanya.

Actualment, forma part del ConTrast Duo amb el guitarrista navarrés Marcos Lopetegi, un projecte que compagina amb la feina com a professora de guitarra al Conservatori Josep M. Ruera (Granollers, Barcelona).

11 febrero 2023
10:00 AM - 11:30 PM